logo
  • 088 - 000 15 15
  • info@kasteelfeesten.nl
  • Home
  • Alle locaties
  • Trouwen
  • Zakelijk
  • Inspiratie
Stel jouw offerte samen
logo

Exclusieve locaties voor een bruiloft, feest of zakelijke bijeenkomst

  • over ons
  • contact
  • 06 13097233
  • 088 - 000 15 15

Werkdagen tussen 09.00 en 17.30 uur

  • Home
  • Alle locaties
    • Beoordelingen
  • Trouwen
  • Zakelijk
  • Inspiratie
Stel jouw offerte samen
  • Home
  • Inspiratie
  • Bijeenkomst Scildon bij het Oude Magazijn

  • Zakelijk

Bijeenkomst Scildon bij het Oude Magazijn

Welke campagnes waren succesvol en wat zijn de targets voor de komende maanden? Op die vragen kregen de marketing-, sales-, en servicedeskmedewerkers van Scildon antwoord tijdens de bijeenkomst in het Oude Magazijn. 

De verzekeringsmaatschappij gespecialiseerd in overlijdensrisico-, lijfrente- en pensioenverzekeringen, waren aanwezig bij de bijeenkomst op het Oude Magazijn. Samen met de verkoopafdelingen wordt teruggeblikt en vooruitgekeken.

Marlies van der Wolf, organisator van de bijeenkomst, koos voor de locatie nadat ze getipt was door een collega. “De fotografie op de website sprak me meteen aan en toen we gingen kijken, bleken de foto’s goed te stroken met de werkelijkheid; een mooie, robuuste uitstraling. Lekker fris en gezellig aangekleed!”

Het dagprogramma van de bijeenkomst bestond uit gevarieerde programma-onderdelen. Van een terugblik met de collega’s tot een interessante presentatie van Joerie Gaal van Republic M over digitaal accountmanagement. In de middag was spreker en auteur Joseph Oubelkas gevraagd om verhaal te doen van zijn jarenlange onterechte verblijf in een Marokkaanse gevangenis en hoe hij de positieve draad daarna weer heeft opgepakt. Als afsluiting van de middag waren er drie gidsen van Gilde Amersfoort die het gezelschap een rondleiding gaven op het terrein van de Wagenwerkplaats. Uiteraard kwam de rijke geschiedenis van de omgeving daarbij uitgebreid ter sprake.

Bij terugkomst stond de borrel al klaar. “Iedereen werkt intensief samen en kent elkaar dus goed. Tijdens zo’n borrel kan iedereen lekker informeel met elkaar praten en dat is heel gezellig”, vertelt Marlies. De bijeenkomst werd afgesloten met een diner. “Aan weerszijden van de ruimte was een buffet geplaatst. Van groene salades tot rijk gevuld vlees. En van zalmfilet tot vegetarische schotels. Er was voor ieder wat wils.” Aansluitend volgde er ook nog een dessertbuffet en was er voor de liefhebbers nog een lekkere kop koffie met bonbons. “We zijn zeer goed verzorgd. Het personeel stond de hele dag voor ons klaar en nam veel initiatief. Dat vonden wij top!"

Ook een bijeenkomst organiseren in de prachtige setting van Het Oude Magazijn? Bekijk de mogelijkheden van deze, of een van de andere sfeervolle locaties. Neem contact op voor een locatiebezoek of vrijblijvend voorstel. Onze medewerkers denken graag met je mee!

Ontdek Het Oude Magazijn

Meer inspiratie items

Checklist: 10 tips voor een succesvol event
Checklist: 10 tips voor een succesvol event
  • Zakelijk

Hoe organiseer je een succesvol evenement? Het antwoord op die vraag is belangrijk,…

Lees meer
Jarige Spar viert feest met Big Tent Trailer
Jarige Spar viert feest met Big Tent Trailer
  • Zakelijk

Als je 85 wordt, is dat alle reden voor een feestje. Zo ook voor Spar Nederland dat…

Lees meer
Conferentie DEN in het Oude Magazijn
Conferentie DEN in het Oude Magazijn
  • Zakelijk

Kunst en ander cultureel erfgoed wordt al honderden jaren bewaard in archieven, musea…

Lees meer

Neem contact op

Wij helpen je graag met het bedenken en faciliteren van de dag van je leven!

Neem contact op

Beoordeeld met een

8,5
Op basis van 1389 beoordelingen.
  • Service op de dag zelf 8,4
  • Service offertetraject 8,2
  • Flexibiliteit 8,4
  • Gastvrijheid - klantvriendelijkheid 8,8
  • Aankleding en uitstraling locatie 8,9
  • Ligging locatie 8,5
  • Eten & drinken 8,4
  • Prijs-kwaliteitverhouding 8,1
BEST Business <span>DEAL</span>

BEST Business DEAL

Profiteer van een compleet congres voor €53,50 per persoon!

Bekijk deal

Bekijk ook

  • Alle locaties
  • Trouwen
  • Zakelijk
  • Inspiratie

Samen de beste keuze?

Wij zetten graag onze ervaring in!

Vraag om advies

Of bel direct naar 088 - 000 15 15

Aanmelden voor de nieuwsbrief

Altijd als eerst op de hoogte van een nieuwe locatie, nieuw thema of arrangement.

Volg ons op social media

Trouwen
  • Bekijk alle trouwlocaties
  • Open dag voor bruidsparen
  • Trouwen bij Kasteelfeesten
  • Over ons
  • Vraag een offerte aan
  • Mijn account
Zakelijk
  • Bekijk alle locaties
  • Feest of bijeenkomst bij Kasteelfeesten
  • Over ons
  • Vraag een offerte aan
Arrangementen
  • Best Wedding Deal
  • Best Party Deal
  • Best Business Deal
Inspiratie
  • Open dagen bij de trouwlocaties van Kasteelfeesten
  • Roy en Emily beleven hun droombruiloft op Kasteel Duurstede
  • Ad en Claudette kijken terug op een onvergetelijke trouwdag!
  • Terugblik: zonnige trouwdag op Kasteel de Schaffelaar
Contact
  • 088 - 000 15 15
  • info@kasteelfeesten.nl
  • Contactformulier
Kasteelfeesten
  • Home
  • Privacy statement
  • Disclaimer
  • Cookies
  • Sitemap
  • Contact
Copyright 2023

Wij gebruiken cookies voor een optimale beleving. Lees ons cookiebeleid.