Klassieke cosmetica schitteren in De Schaffelaar

Care Cosmetics, distributeur van diverse cosmeticamerken, organiseerde onlangs een marketingmeeting in Kasteel De Schaffelaar. Schoonheidsspecialistes konden er volop inspiratie opdoen.

“De middag stond geheel in het teken van huidverzorgingsmerk Darphin”, vertelt brandmanager Cynthia Schoorel. “Een klassiek merk, dat gebruik maakt van botanische ingrediënten. Waar kun je dan beter terecht dan in een prachtig, monumentaal kasteel middenin het groen? Niet alleen Kasteel De Schaffelaar zelf paste bij de uitstraling van dit merk, er was zelfs gezorgd voor macarons in de huiskleuren van het Franse merk.”

Care Cosmetics inspireerde de schoonheidsspecialistes met nieuwe producten en informatie over nieuwe ontwikkelingen. De locatie leende zich daar volgens Schoorel perfect voor. "Kasteel De Schaffelaar heeft mooie open ruimtes, met grote raampartijen en hoge plafonds. Dat sprak enorm aan. Sowieso is het heel bijzonder als je aan komt lopen en de indrukwekkende entree binnengaat. We hadden de beschikking over het hele kasteel. Tussendoor hebben we nog een yogasessie gedaan. Het viel enorm in de smaak. We hebben enkel lovende reacties gehad.”