Klantcontact in Kasteel de Schaffelaar

Wat de klant wil en vindt, is voor bedrijven van steeds groter belang. Alleen, hoe ontdek je wat dat precies is? Software-ontwikkelaar Lifecycle Technology kiest voor direct contact, zoals onlangs tijdens een klantendag in Kasteel De Schaffelaar.

Veel softwaregebruikers zijn benieuwd naar wat de toekomst brengt. Welke ontwikkelingen zijn er? En wat betekenen die concreet voor de werkvloer? ,,Ieder jaar organiseren we een klantendag, zodat we onze klanten kunnen updaten over deze zaken. Tegelijk kunnen we van onze klanten horen wat zij nodig hebben”, vertelt Ties Kremer van Lifecycle Technology.

,,In voorgaande jaren hebben we bijvoorbeeld door onze klanten ingediende wensen plenair besproken en erover gestemd. Waarna we de klantverzoeken met voldoende draagvlak ook daadwerkelijk hebben doorgevoerd.”

Naast kennisdeling was er uiteraard ook aandacht voor de inwendige mens, met een lunch en hapje en drankje tijdens de afsluitende netwerkborrel. ,,Onze klanten hebben de dag in het kasteel positief ervaren. Men vond het een leuke locatie, weer eens wat anders. Het is voor ons zeker voor herhaling vatbaar.”