Horlogemerk Tissot traint verkopers in Kasteel Duurstede

De luxe en stijlvolle horloges van Tissot vinden hun weg naar liefhebbers over de hele wereld. De Nederlandse salestak van het Zwitserse horlogemerk organiseerde een training in Kasteel Duurstede voor mensen die met het merk werken.

''Kasteel Duurstede is goed bereikbaar en biedt een open en niet al te formele sfeer die past bij onze trainingen. Verder heeft het kasteel een duurzaamheidskenmerk. Dat sluit mooi aan bij de duurzame innovaties van Tissot, zoals de Tissot Solar die volledig op zonne-energie werkt.'', vertelt Jim Hage van Tissot Netherlands. 

De deelnemers werden getraind in de verschillende zalen van de middeleeuwse kasteeltorens. Tussendoor stond er een schermworkshop op het programma en borrelden de deelnemers in de kasteeltuin. ''Die tuin en de binnenplaats vormen een perfect decor voor zulke activiteiten'', zegt Hage.

De reacties van deelnemers? Die waren volgens Hage positief en ook zelf blikt hij tevreden terug. ''Het team dat ons die dag geholpen heeft, was aardig, behulpzaam en meedenkend. We hebben een leuke, leerzame en goed verzorgde training kunnen geven. Kasteel Duurstede is wat mij betreft een absolute aanrader als evenementenlocatie.''